Om gericht te sturen op conversies dienen alle belangrijke conversiepunten, het bezoekersgedrag en de (online) marketingactiviteiten meetbaar te zijn. Dit is door het inzetten van diverse tooling, waaronder Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console en Visual Website Optimizer, verwezenlijkt. Enkele resultaten: Binnen een half jaar stond Remeha met alle afgesproken zoekwoorden (waaronder CV-ketel, CV-ketel kopen en CV-ketel installateur) op de eerste pagina in Google.
- Binnen een half jaar werden er 333% meer installateurs gezocht (leads) t.o.v. het half jaar daarvoor.
- Binnen een half jaar werden er 248% meer Ketelwijzers voltooid (leads) t.o.v. het half jaar daarvoor.
- Binnen een half jaar werden er 492% meer offerte aanvragen (leads) gerealiseerd t.o.v. het half jaar daarvoor.
Het online marketingteam werkt dagelijks actief samen met Remeha op het gebied van SEO, SEA en CRO. De expertise en ervaring van Bluedesk wordt hier gecombineerd met krachtige partnerships met o.a. Google. Bluedesk blijft Remeha ondersteunen als dé online partner en streeft dagelijks naar het maximale online succes.