• Integrated e-commerce specialist
  • PIM specialist
  • Digital marketing
  • Meer dan 25 jaar ervaring

    CONVERSIE OPTIMALISATIE

    Wilt u snel online resultaten behalen? Bezoek is er, maar de conversies blijven achter? Het huidige conversiepercentage is niet naar wens? Dan bent u op zoek naar een specialist in conversie optimalisatie. Bluedesk is hierbij uw partner.

    Meer informatie
    Conversie optimalisatie

    Conversie specialisten van Bluedesk

    TESTEN EN ADVISERING

    Bluedesk streeft ernaar om, middels de conversie optimalisatie dienst, de conversie te verhogen op uw E-commerce platform en/of website. Onze conversie specialisten kunnen u, na een goede en intensieve testperiode, goede adviezen geven om de conversie te verhogen.

    A/B testen

    Data, kennis en ervaring

    FOCUS OP RESULTAAT

    Het trekken van relevante bezoekers is belangrijk, maar nog belangrijker is de daadwerkelijke conversie. Daarom kijken onze conversie specialisten naar mogelijke verbeterpunten in uw website of webshop. Zo halen we het meest optimale resultaat voor u.

     

    Onze conversiespecialisten zullen op basis van data, eigen kennis en ervaring een aantal aandachtspunten aankaarten die interessant zijn om te testen. De aandachtspunten van onze conversiespecialisten worden uiteindelijk uitgebreid getest met Visual Website Optimizer of Optimizely.

    Vrijblijvend een Quickscan

    WILT U ALLES WETEN OVER CONVERSIEOPTIMALISATIE?

    Haal het maximale uit uw online platform met online conversie optimalisatie. Door de website te optimaliseren bedient u de klant optimaal en verhoogt u het conversiepercentage. Benieuwd hoe we dat voor u kunnen doen?

    Alles weten over CRO?
    Conversie optimalisatie

    De CRO dienst van Bluedesk

    DOELTREFFENDE AANPAK

    Visual Website Optimizer en Optimizely zijn gebruiksvriendelijke software tools met ingebouwde testen als: A/B testen, multivariate testen, gedragstesten, heatmaps, gebruiksvriendelijk en omzet tracking en meer. Onze CRO dienst in een notendop:

     

    1. Analyse van de huidige conversie op de website
    2. Hypothese met daarin de mogelijke variaties die getest zullen worden.
    3. Testen van de opgestelde hypothese
    4. Rapportage van de resultaten na afloop van de testperiode
    5. Advies m.b.t. de implementatie van de conversie verbeterpunten
    6. Implementatie van vastgestelde verbeterpunten
       

    Na een testperiode worden de resultaten geanalyseerd door onze conversie specialisten en aan u voorgelegd. Hierin wordt een advies gegeven welke conversie verbeterpunten het beste uitgevoerd kunnen worden om het conversiepercentage en de ROI te laten stijgen.

     Contact Bluedesk

    Interesse?

    Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw onderneming? Laat dan uw gegevens achter en één van onze specialisten neemt zo spoedig mogelijk contact met u op. 

    Bel ons op 072-520 0310

    Ook digitaal groeien?

    Naar boven