• Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024
  • Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024
  • Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024
  • Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024

Snel online
resultaten
behalen

Conversie optimalisatie

 Wilt u snel online resultaten behalen?

 Uw bezoek is er, maar de conversies blijven achter?

 Het huidige conversiepercentage is niet naar wens?

Dan bent u op zoek naar een specialist in conversie optimalisatie. bluedesk is hierbij uw partner.

Via data, kennis en de ervaring van onze specialisten halen wij voor u het optimale resultaat.

Focus op resultaat

Het trekken van relevante bezoekers is belangrijk, maar nog belangrijker is de daadwerkelijke conversie. Daarom kijken onze conversie specialisten naar mogelijke verbeterpunten in uw website of webshop.

Door middel van conversie optimalisatie brengen we het gedrag van uw bezoekers in kaart en zijn we continu aan het A/B-testen.

Zo halen we het meest optimale resultaat voor u.

Data, kennis en ervaring

bluedesk streeft ernaar om, middels de conversie optimalisatie-dienst, de conversie te verhogen op uw E-commerce platform en/of website.

Onze conversie specialisten kunnen u, na een goede en intensieve testperiode, handige adviezen geven om de conversie te verhogen.

Gerichte aanpak

Visual Website Optimizer en Optimizely zijn gebruiksvriendelijke software tools met ingebouwde testen als: A/B testen, multivariate testen, gedragstesten, heatmaps, gebruiksvriendelijk en omzet tracking en meer.

Is uw platform gerealiseerd door bluedesk? Binnen het all-in-one platform DynamicWeb zijn ook diverse A/B tests mogelijk.

Na een testperiode worden de resultaten geanalyseerd door onze conversie specialisten en aan u voorgelegd. Hierin wordt een advies gegeven welke conversie verbeterpunten het beste uitgevoerd kunnen worden om het conversiepercentage en de ROI te laten stijgen.

Onze CRO dienst in een notendop:

1. Analyse van de huidige websiteconversie

2. Hypothese met daarin de mogelijke variaties die getest zullen worden

3. Testen van de opgestelde hypothese

4. Rapportage van de resultaten na afloop van de testperiode

5. Advies m.b.t. de implementatie van de conversie verbeterpunten

6. Implementatie van vastgestelde verbeterpunten

Naar boven