De huidige website sloot niet meer aan op de online strategie van WorldEmp.
__________
De website bevatte geen mogelijkheid tot het presenteren van de profielen en bijbehorende CV's die WorldEmp biedt. Hierdoor werd het lastig voor WorldEmp om online leads te genereren en ontstond online een zwakke positie ten opzichte van concurrenten.
De gewenste situatie voor WorldEmp was om volledig online ontzorgd te worden en het ruime assortiment aan CV's te presenteren op een eenvoudige wijze. Dit heeft bluedesk kunnen realiseren middels onze partner DynamicWeb.
Een heldere online strategie met bijbehorende customer journey
Middels diverse workshops heeft bluedesk samen met WorldEmp een heldere online strategie met bijbehorende customer journey uitgewerkt. Deze input is verwerkt op het nieuwe CaaS platform voor WorldEmp.
In het nieuwe platform van WorldEmp wordt de bezoeker zo snel mogelijk naar een relevant profiel geleid. Een duidelijke filterfunctie, waarmee de bezoeker voorkeur kan aangeven wat betreft branche, functie en specialiteiten. Dit is mogelijk gemaakt door de E-Commerce functionaliteiten binnen Dynamicweb.
Het platform biedt een gebruiksvriendelijk en filterbaar CV-aanbod, waardoor de bezoeker gemakkelijk de juiste professional kan vinden.
WorldEmp beschikt binnen dit platform over een krachtig CMS en geavanceerde marketingtools, die ondersteunen in de leadgeneratie. Op deze manier is de site van WorldEmp optimaal ingericht om conversie te kunnen realiseren.
Online excelleren
JEROME is onderdeel van het CaaS concept. De specialisten van JEROME dragen binnen een intensieve samenwerking met WorldEmp zorg voor het behalen van de online doelstellingen. Wij ontzorgen de klant volledig en werken dagelijk aan:
Bijsturen online strategie
Zoekmachine optimalisatie
Zoekmachine adverteren
Social media marketing
Online campagnes
Conversie optimalisatie
De klant aan het woord
"Middels CaaS (Commerce as a Service) is bluedesk tot de juiste invulling van onze website gekomen. De WorldEmp klanten en diverse organisaties zijn betrokken bij geweest om tot de juiste customer journey en customer experience flow te komen. Wij zijn trots op het resultaat."
Frank Korf
WorldEmp