Bluedesk is Datatrics partner
Bluedesk is partner van Datatrics. Als geregistreerd partner kunnen wij voor u data-driven customer journeys bouwen die relevanter zijn, conversie verhogen en klantloyaliteit vergroten.
Wij zijn partner van Datatrics.
Wij zijn partner van Datatrics.
Bluedesk is partner van Datatrics. Als geregistreerd partner kunnen wij voor u data-driven customer journeys bouwen die relevanter zijn, conversie verhogen en klantloyaliteit vergroten.
Datatrics helpt organisaties hun klanten te identificeren. Dankzij de slimme integraties van alle aanwezige data kan de koopfase en het klanttype eenvoudig worden voorspeld. Op deze manier krijgt u beter inzicht in uw klanten en vergroot u de omzet met minder moeite.
De software maakt het mogelijk om relevante content te tonen aan uw klanten. Door de data te analyseren kan de koopfase worden geïdentificeerd en kan er gefocust worden op specifieke klanttypen. Daarnaast is het eenvoudig om al uw kanalen (CRM, e-mails, socials en meer) te koppelen.
Datatrics bouwt en optimaliseert customer journeys en maakt deze zo persoonlijk mogelijk. Er wordt geen gebruik gemaakt van klassieke trechters op basis van klantsegmenten, maar van journeys op basis van intentie.
Tot slot biedt Datatrics de mogelijkheid om gepersonaliseerde content op elk touchpoint te tonen aan uw klanten. Uiteraard is deze content gebaseerd op data. Met de Datatrics-editor is het eenvoudig om content te creëren voor maximaal resultaat.
Een mooi voorbeeld van de implementatie en resultaten is de samenwerking tussen OSR Juridische Opleidingen en JEROME in combinatie met de toepassingen van Datatrics. OSR heeft samen met JEROME voor elke persona een customer journey uitgewerkt. Deze moesten vervolgens vertaald worden op de online marketingkanalen. Een integrale aanpak was hierin gewenst voor zowel de nieuwe als bestaande klanten.
Als partner van Datatrics hebben wij samen gekeken naar de best passende oplossing en de mogelijkheden die Datatrics hierin per customer journey biedt. Hierin zijn we begonnen met het maken van een analyse van de persona’s en de bijbehorende touchpoints. Vervolgens hebben we per touchpoint gekeken hoe Datatrics kon ondersteunen op de diverse gekoppelde kanalen, zoals Facebook, LinkedIn en Google Ads. Na het live zetten van de customer journeys en het verzamelen van voldoende significante data hebben we de touchpoints geoptimaliseerd.
De eerste resultaten waren al snel veelbelovend. Om niet te vroeg te juichen hebben we een langere periode gedraaid met Datatrics om ook OSR te overtuigen van de inzet. Vooraf zijn de verwachtingen en de benodigde aanlooptijd vanuit Datatrics helder geschetst. Het algoritme had bij OSR ongeveer 3 maanden nodig om de klantprofielen beter te leren kennen en de customer journey te optimaliseren.
De highlights:
Wilt u relevantere customer journeys die zorgen voor meer conversie en een hogere klantloyaliteit? Dankzij de software van Datatrics kunnen de marketing specialisten van JEROME (onderdeel van Bluedesk) dit voor u bewerkstelligen. Wij weten precies hoe de integratie zo goed mogelijk tot stand kan komen zodat u meer omzet maakt. Dit is één van de specialismen van team JEROME. De andere specialismen die u bij ons aantreft, zijn:
Dit alles bieden wij aan in één pakket voor een vast bedrag per maand. Op deze manier weet u precies waar u aan toe bent. JEROME fungeert als online verlengstuk van uw organisatie. Wij nemen alle online marketing werkzaamheden uit handen zodat u zich kan focussen op uw corebusiness. Meer conversie en meer online omzet? Schakel ons in!