PIM Support: Helderheid en Zekerheid
Voorrang op non-support klanten
PIM Support: Helderheid en Zekerheid
Voorrang op non-support klanten
PIM Support
Met een Support Contract voor uw PIM installatie heeft u de zekerheid dat bluedesk u ondersteunt in de fase waarin het platform in productie is. U heeft toegang tot de toegewezen PIM specialisten, de online-tools en werkt u via korte lijnen met ons samen en wordt er direct en snel geschakeld op vragen en incidenten. Het biedt u als opdrachtgever zekerheid.
Met PIM Support worden onaangename verrassingen voorkomen en bent u verzekerd van professionele ondersteuning bij vragen en problemen, maar ook bij de verdere uitbouw van (geleverde) producten.
Helderheid en Zekerheid
bluedesk in haar rol van PIM partner biedt de mogelijkheid om na de oplevering van het project vaste afspraken te maken over de gewenste support op de geleverde PIM applicatie(s).
PIM Support
Geen PIM Support
Responsetijd binnen 4 uur
Gegarandeerde responstijden voor support activiteiten en storingen, gedurende de werkdagen en tijden.
24/7 Online servicedesk toegang
Toegang tot de servicedesk via de online meldingen en incidenten board ClickUP met telefonische helpdesk en dedicated mailadres als toelichting op de aangemelde issue.
Beheer & Kennisbehoud
Begeer op de OTAPstraat en kennisbehoud van de geleverde producten en de daarbij gebruikte technologieën, door 2 gecertificeerde professionals.
Inzicht via het online serviceboard
Een online ticketsysteem waar de status van meldingen kunnen worden gevolgd (d.m.v .Track & Trace) en nieuwe wensen en/of incidenten geïnitieerd kunnen worden.
max. responsetijd
servicedesk
beschikbaarheid
ticket wachtrij
Best practice
Geen garantie op responsetijden voor support activiteiten en storingen.
Response op basis van beschikbaarheid.
Geen online servicedesk toegang
Mogelijkheid om via telefoon of per e-mail incidenten en wensten te melden gedurende gedefinieerde openingstijden en kantoordagen.
Geen beheer en kennisbehoud
De professional moet zich eerst inlezen, in de geleverde producten en technologieën, en kan daarna pas opstarten.
Geen online serviceboard
Geen online ticketsysteem met track & trace van de status. Terugkoppeling via e-mail.
Aanvullende support faciliteiten
Supporturen via Uren Voucher
Voor het uitvoeren van werkzaamheden aan het systeem en het verstrekken van kleine opdrachten met een verwacht volume, kleiner dan 24 uur kunnen de uren van de uren voucher worden ingezet.