• Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024
  • #3 Emerce100 2025
  • Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024
  • #3 Emerce100 2025

Helderheid en zekerheid met

PIM Support

Zekerheid en ondersteuning, altijd klaar voor uw PIM-installatie

__________

Met een PIM Support Contract van bluedesk bent u verzekerd van professionele ondersteuning vanaf de livegang van uw PIM-platform. U heeft direct toegang tot onze toegewijde PIM-specialisten en de benodigde online tools, zodat u snel en efficiënt kunt schakelen bij vragen of incidenten.

 Duidelijke communicatie en korte lijnen – met bluedesk werkt u samen via directe communicatiekanalen, zodat we snel kunnen reageren en problemen snel kunnen oplossen.

 Onaangename verrassingen voorkomen – ons supportcontract biedt u de zekerheid van continue, professionele ondersteuning voor vragen, problemen én de verdere ontwikkeling van uw PIM-oplossing.

 Heldere afspraken na oplevering – bluedesk biedt de mogelijkheid om duidelijke afspraken te maken voor de gewenste support en doorontwikkeling van de geleverde PIM-applicatie(s).

bluedesk als PIM-Partner

____________________

bluedesk als PIM-partner biedt na de oplevering van het project de mogelijkheid om vaste afspraken te maken over de gewenste support op de geleverde PIM-applicatie(s).

Aanvullende supportfaciliteiten kunnen op aanvraag via een Uren Voucher worden ingezet voor het uitvoeren van werkzaamheden aan het systeem en het verstrekken van kleine opdrachten met een verwacht volume van minder dan 24 uur.

Deze flexibele regeling maakt het mogelijk om kleinere taken snel en efficiënt uit te voeren, zonder dat daarvoor een langdurige overeenkomst nodig is.

Wel PIM Support

Geen PIM Support

Responsetijd binnen 4 uur

Gegarandeerde responstijden voor support activiteiten en storingen, gedurende de werkdagen en tijden. 

24/7 Online servicedesk toegang

Toegang tot de servicedesk via de online meldingen en incidenten board ClickUP met telefonische helpdesk en dedicated mailadres als toelichting op de aangemelde issue. 

Beheer & Kennisbehoud

Begeer op de OTAPstraat en kennisbehoud van de geleverde producten en de daarbij gebruikte technologieën, door 2 gecertificeerde professionals.

Inzicht via het online serviceboard

Een online ticketsysteem waar de status van meldingen kunnen worden gevolgd (d.m.v .Track & Trace) en nieuwe wensen en/of incidenten geïnitieerd kunnen worden.

max. responsetijd

servicedesk

beschikbaarheid

ticket wachtrij

Best practice

Geen garantie op responsetijden voor support activiteiten en storingen.
Response op basis van beschikbaarheid.

Geen online servicedesk toegang

Mogelijkheid om via telefoon of per e-mail incidenten en wensten te melden gedurende gedefinieerde openingstijden en kantoordagen.

Geen beheer en kennisbehoud

De professional moet zich eerst inlezen, in de geleverde producten en technologieën, en kan daarna pas opstarten. 

Geen online serviceboard

Geen online ticketsysteem met track & trace van de status. Terugkoppeling via e-mail.

 

Meest gestelde vragen

Ja, ik wil graag een vrijblijvend gesprek

Neem contact op met Rosa. 

Vraag vrijblijvend gesprek aan en ontdek de mogelijkheden. Rosa zal zo snel mogelijk contact met je opnemen!