• Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024
  • Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024
  • Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024
  • Ruim 30 jaar ervaring
  • DynamicWeb Partner of the Year
  • FD Gazellen 2024

Triora

Internationaal e-business platform

__________

bluedesk heeft voor Triora een internationaal e-Business platform gerealiseerd, welke de conversie van Triora helpt te verhogen.

Triora

Triora (voorheen Mirage) is een internationale kliniek voor mensen met een verslaving. Meer dan 60% van de behandelingen zijn succesvol middels de succesvolle en unieke Triora methode. Zij hielpen al veel mensen om weer grip op hun verslaving te krijgen en weer zin in het leven te hebben!

De oorspronkelijke website van Triora converteerde niet op het gewenste niveau. Triora kwam bij bluedesk om op korte termijn een converterend e-Business platform te verzorgen, welke uitgerold kon worden in diverse landen. Spanje had hierin de hoogste prioriteit.

De aanpak

Voor Triora werd eerst de online strategie bepaald op basis van de reeds opgestelde persona’s en de bijbehorende customer journeybluedesk fungeert binnen deze strategie als centraal punt tussen de verschillende partners van Triora.

Samen met Triora dient bluedesk er voor te zorgen dat deze strategie door de (lokale) partners wordt nagestreefd.

De SCRUM werkwijze kwam tijdens dit project goed tot zijn recht. Er werd dagelijks geschakeld tussen de Product Owner van Triora en het SCRUM team van bluedesk, waardoor er in een relatief korte periode een krachtig resultaat is neergezet.

Integraties en koppelingen

Om de verschillende persona’s en gebruikers te kunnen bedienen middels de website, dienden er o.a. gepersonaliseerde content en diverse koppelingen mogelijk te zijn.

bluedesk heeft voor Triora een nieuw internationaal e-business platform gerealiseerd op het all-in-one platform Dynamicweb. Hier komen contentmanagement, E-Commerce, online marketing en integraties samen. Dit stelt Triora in staat om eenvoudig o.a. het CRM- en eHealth systeem te koppelen middels het Dynamicweb Integration Framework.

Online marketing

Het online marketingteam van bluedeskJEROME, werkt actief samen met Triora en de lokale marketingbureaus op het gebied van SEOSEA en CRO.

Om gericht te sturen op conversies dienen alle belangrijke conversiepunten, het bezoekersgedrag en de (online) marketingactiviteiten meetbaar te zijn. Dit heeft JEROME verwezenlijkt met behulp van bijvoorbeeld Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console en Visual Website Optimizer.

Het resultaat

bluedesk heeft een nieuw e-business platform voor Triora gerealiseerd, welke perfect integreert met diverse CRM- en eHealth systemen.

Middels de all-in-one e-business software van Dynamicweb kan Triora de internationale websites makkelijk beheren.

bluedesk blijft Triora ondersteunen middels het supportcontract.

Naar boven