• Integrated e-commerce
  • PIM
  • Digital marketing
  • FD Gazellen 2022

MEANINGFUL LIFE

Triora (voorheen Mirage) is een internationale kliniek voor mensen met een verslaving. Meer dan 60% van de behandelingen zijn succesvol middels de succesvolle en unieke Triora methode. Zij hielpen al veel mensen om weer grip op hun verslaving te krijgen en weer zin in het leven te hebben!

Triora e-commerce

Internationaal E-business platform

WAT HEBBEN WE GEDAAN?

De oorspronkelijke website van Triora converteerde niet op het gewenste niveau. Triora legde bij Bluedesk het vraagstuk neer om op korte termijn voor een converterend e-Business platform te zorgen, welke uitgerold kon worden in diverse landen. Spanje had hierin de hoogste prioriteit.

Voor Triora werd eerst de online strategie bepaald op basis van de reeds opgestelde persona’s en de bijbehorende customer journey. Bluedesk fungeert binnen deze strategie als centraal punt tussen de verschillende partners van Triora. Samen met Triora dient Bluedesk er voor te zorgen dat deze strategie door de (lokale) partners wordt nagestreefd.

De SCRUM werkwijze kwam tijdens dit project goed tot zijn recht. Er werd dagelijks geschakeld tussen de Product Owner van Triora en het SCRUM team van Bluedesk, waardoor er in een relatief korte periode een krachtig resultaat is neergezet.

Triora mobiel

Diverse koppelingen

DYNAMICWEB ALL-IN-ONE PLATFORM

Om de verschillende persona’s en gebruikers te kunnen bedienen middels de website, dienden er o.a. gepersonaliseerde content en diverse koppelingen mogelijk te zijn. Mede hierdoor werd er gekozen voor Dynamicweb, het All-In-One platform voor Content Management, e-Commerce, e-Marketing en integraties. Dit stelt Triora in staat om eenvoudig o.a. het CRM- en eHealth systeem te koppelen middels het Dynamicweb Integration Framework.

Triora platform

Analyseren & optimaliseren

WAT ZIJN DE RESULTATEN?

Om gericht te sturen op conversies dienen alle belangrijke conversiepunten, het bezoekersgedrag en de (online) marketingactiviteiten meetbaar te zijn. Dit is door het inzetten van diverse tooling, waaronder Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console en Visual Website Optimizer, verwezenlijkt.

Het online marketingteam werkt dagelijks actief samen met Triora en de lokale marketingbureaus op het gebied van SEO, SEA en CRO. De expertise en ervaring van Bluedesk wordt hier gecombineerd met de lokale kennis en het Google Partnership. Het snelle anticiperen op bijvoorbeeld lokale radio campagnes en de vertaling naar de online kanalen van Triora is hier een mooi voorbeeld van.

Bluedesk blijft Triora ondersteunen middels een full-service aanpak bij de uitrol van dit e-Business platform in diverse landen.

Naar boven
Cookies bij Bluedesk

Wij gebruiken cookies om u de allerbeste ervaring te bieden op onze website.