Van Magento naar een nieuw platform

Ongediertewinkel

Alles-in-één oplossing voor ongediertebestrijding in Europa

__________

Geen gedoe en één aanspreekpunt voor alle online zaken.

Ongediertewinkel.nl/Ungeziefershop.de is de online autoriteit op het gebied van ongediertebestrijding in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk.

De goeddraaiende webshop draaide al jaren op Magento1. Omdat de ondersteuning vanuit Magento voor Magento1-platformen stopte, is Ongediertewinkel op zoek gegaan naar een nieuw online platform en zo kwamen zij uit bij bluedesk.

Volledig
online
ontzorgd

Één platform

Volledige ontzorging en kwaliteit met internationale partners en Dynamicweb's all-in-one oplossing

__________

De wens van Ongediertewinkel was duidelijk: een alles in één platform, geen gedoe en één aanspreekpunt voor alle online zaken. Met andere woorden: CaaS.

Door sterke internationale partners (PostNL, Multisafepay, JEROME, etc.) standaard in het CaaS-pakket aan te bieden weet u als de klant dat u kwaliteit krijgt. Het all-in-one platform op basis van de Dynamicweb software is voorzien van best practises en bewezen marktstandaarden.

Met CaaS wordt u als klant volledig online ontzorgd door bluedesk en heeft u één aanspreekpunt voor alle online zaken.

 

Omzet

+45%

Transacties

+94%

Conversiepercentage

+34%

 

 

De klant aan het woord

"Met CaaS is nu veel meer mogelijk, allemaal kleine dingetjes die het verschil maken. Zo kunnen we nu specificaties toevoegen aan producten, is het mogelijk om zelf elementen aan SEO-pagina’s toe te voegen en kunnen we per product nu drie USP’s laten zien."

Roy Rijkers, Directeur Ongediertewinkel

Volledige ontzorging en kwaliteit met internationale partners en Dynamicweb's all-in-one oplossing

__________

Zoals elke goede online samenwerking begint het bij een goede 0-meting. Op deze manier kunnen onze specialisten een helder plan uitschrijven om de meest geschikte kanalen in te zetten. 

Ongediertewinkel was al in het bezit van een goede website op magento1. De e-commerce cijfers van deze installatie waren destijds niet slecht. Desalniettemin zagen wij een hoop kansen om de online kanalen nog beter in te richten. In samenspraak met Ongediertewinkel lag de focus in het begin op

Bijsturen online strategie
Social Media Marketing (SMM)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine adverteren (SEA)
Website optimalisatie
E-mail marketing
Conversie optimalisatie (CRO)

 

Goed begin
is het
halve werk

Naar boven