Een frisse, toegankelijke website

Nh1816

Moderne functionaliteiten en betere toegankelijkheid voor consumenten en adviseurs

__________

NH1816 Verzekeringen, al bijna 200 jaar een betrouwbare schadeverzekeraar, heeft zijn website vernieuwd om beter in te spelen op de moderne eisen van gebruikers. Met de lancering van de nieuwe site in augustus 2021 biedt NH1816 een frisse uitstraling en verbeterde functionaliteiten, waarbij klantgemak voorop staat.

Een vernieuwde website voor NH1816 Verzekeringen

Al bijna 200 jaar lang verzekert Nh1816 Verzekeringen huis en haard. Nh1816 Verzekeringen is sinds 1816 gevestigd in het Westfriese Oudkarspel en mag zich al jarenlang de beste schadeverzekeraar van Nederland noemen.

Het werk van bluedesk

Sinds augustus 2021 staat de vernieuwde website van Nh1816 Verzekeringen live. De website ziet er fris uit en voldoet aan de moderne eisen die vandaag de dag gevraagd worden.

bluedesk heeft ervoor gezorgd dat de functionaliteiten op de website nog verder gemoderniseerd zijn.

Zo bestaat er nu de mogelijkheid om op de website eenvoudig een adviseur of aangesloten schadehersteller te zoeken op basis van je locatie. Daarnaast is alle informatie te vinden over de prolongatie en prolongatie historie.

Ook is de website geoptimaliseerd op basis van de toegankelijkheiseisen van de Rijksoverheid. Dit betekent dat alle pagina's goed te lezen en bekijken zijn voor alle doelgroepen in Nederland. Hieronder vallen dus ook mensen met één of meer beperkingen, zoals slechtzienheid of laaggeletterdheid.

Wat ging eraan vooraf?

In het verleden heeft bluedesk al voor een verbeterde corporate website gezorgd. Deze website moest consumenten en adviseurs dichter bij elkaar brengen. Het Dynamicweb All-In-One platform bood hiervoor standaard een krachtige basis met mogelijkheden om in de toekomst op te schalen.

De adviseur staat middels deze website nog centraler, wat goed past binnen de strategie van Nh1816. Consumenten kunnen adviseurs in hun eigen regio zoeken door hun adres in te voeren.

Middels een Google Maps kaart worden de Nh1816 intermediairs in de nabije omgeving van het ingevoerde adres getoond. Tevens kan er op een adviseur geklikt worden waarna er extra informatie over de adviseur wordt geboden.

Adviseurs kunnen op de nieuwe corporate website inzicht verkrijgen in de propositie van Nh1816 en zich aanmelden als adviseur van Nh1816. Daarnaast heeft iedere adviseur zijn eigen persoonlijke profielpagina, waardoor zij nog sneller in contact kunnen komen met de consument.

 

Een krachtig resultaat

De SCRUM werkwijze kwam tijdens dit project goed tot zijn recht. Er werd dagelijks geschakeld tussen de Product Owner van Nh1816 en het SCRUM team van bluedesk, waardoor er in een relatief korte periode een krachtig resultaat is neergezet, welke goed is ontvangen bij zowel de consument als de adviseurs.

Naar boven