• Integrated e-commerce specialist
  • PIM specialist
  • Digital marketing
  • Meer dan 25 jaar ervaring

    AL 13X UITGEROEPEN TOT BESTE SCHADEVERZEKERAAR VAN NL

    Al bijna 200 jaar lang verzekert Nh1816 Verzekeringen huis en haard. Nh1816 Verzekeringen is sinds 1816 gevestigd in het Westfriese Oudkarspel en mag zich al jarenlang de beste schadeverzekeraar van Nederland noemen.

    NH1816 e-commerce

    Corporate website

    WAT HEBBEN WE GEDAAN?

    Nh1816 wilde graag een verbeterde corporate site die de consumenten en adviseurs dichterbij elkaar bracht. Het Dynamicweb All-In-One platform biedt hiervoor standaard een krachtige basis met mogelijkheden om in de toekomst op te schalen.

     

    De adviseur staat middels deze website nog centraler, wat goed past binnen de strategie van Nh1816. Consumenten kunnen adviseurs in hun eigen regio zoeken door hun adres in te voeren. Middels een Google Maps kaart worden de Nh1816 intermediairs in de nabije omgeving van het ingevoerde adres getoond. Tevens kan er op een adviseur geklikt worden waarna er extra informatie over de adviseur wordt geboden.

     

    Adviseurs kunnen op de nieuwe corporate website inzicht verkrijgen in de propositie van Nh1816 en zich aanmelden als adviseur van Nh1816. Daarnaast heeft iedere adviseur zijn eigen persoonlijke profielpagina, waardoor zij nog sneller in contact kunnen komen met de consument.

     

    De SCRUM werkwijze kwam tijdens dit project goed tot zijn recht. Er werd dagelijks geschakeld tussen de Product Owner van Nh1816 en het SCRUM team van Bluedesk, waardoor er in een relatief korte periode een krachtig resultaat is neergezet, welke goed is ontvangen bij zowel de consument als de adviseurs.

    NH1816 online

    E-marketing gericht op conversie

    WAT ZIJN DE RESULTATEN?

    Sinds de nieuwe corporate website van Nh1816 live staat, zijn wij dagelijks met het online succes van Nh1816 bezig. Zo worden er diverse online marketing werkzaamheden uitgevoerd. Hieronder in het kort de resultaten.

     

    Zoekmachine optimalisatie

    Het doel is om alle afgesproken zoekwoorden op de eerste pagina in Google te krijgen. In september 2016 stonden 76% van de afgesproken zoekwoorden op de eerste pagina. Tevens is het percentage organische bezoekers (SEO) met 115% gestegen in het eerste half jaar van 2016 t.o.v. dezelfde periode het jaar daarvoor.

     

    Social media

    Het verhogen van de interactie met de nieuwe en bestaande klanten en het bereik staat hierin centraal. Voor 2016 zijn nieuwe social media doelstellingen afgesproken. De resultaten van het eerste kwartaal zijn: 19,5% meer Facebook pagina likes, 10,2% meer Twitter volgers, 16,9% meer Linkedin volgers en 26,9% meer YouTube views. Daarnaast worden er diverse social campagnes opgezet en uitgevoerd om een relevant en uniek netwerk op te bouwen.

     

    Conversie optimalisatie

    Het bezoekersgedrag op Nh1816 wordt regelmatig geanalyseerd a.d.h.v. heatmaps, visitor recordings en klikgedrag. Op basis hiervan worden hypotheses opgesteld die middels A/B-testen worden getoetst. Bij een significant verschil wordt het winnende testresultaat ook daadwerkelijk geïmplementeerd. Mochten er nieuwe interessante resultaten worden behaald, zullen deze hier worden vermeld.

    Wij vertellen u graag meer

    INTERESSE?

    Benieuwd naar onze overige projecten of wilt u meer informatie over de mogelijkheden die wij voor uw organisatie kunnen bieden? Neem dan contact met ons op.

    Direct contact
    Naar boven