J.P. Beemsterboer

Een volledig e-commerce platform
__________

De corporate website van J.P. Beemsterboer door bluedesk onder handen genomen en voorzien van een meertalige Dynamicweb installatie.

J.P. Beemsterboer

J.P. Beemsterboer startte in 1943 een handelsonderneming in import en export van grove landbouwproducten, zoals aardappelen, kool en uien. In de loop der jaren breidde J.P. Beemsterboer het assortiment producten enorm uit met fruit, rijst, Chinese knoflook, mosterd, mayonaise, azijn, zuivel, kip, plantaardige olie, vlees en diverse conserven uit alle delen van de wereld.

Het werk van bluedesk

De website van J.P. Beemsterboer was door de tijd heen verouderd en duidelijk toe aan een nieuw en fris design. Om deze reden is de corporate website van J.P. Beemsterboer door bluedesk onder handen genomen en voorzien van een meertalige Dynamicweb installatie.

Via de nieuwe responsive website van J.P. Beemsterboer kunnen (potentiële) klanten eenvoudig meer bedrijfs- en contactinformatie vinden. Daarnaast is het gehele assortiment van J.P. Beemsterboer Food Traders eenvoudig bereikbaar door middel van de geïntegreerde DynamicWeb e-Commerce module.

Naast gebruiksvriendelijkheid en responsiveness is er tijdens de bouw ook gelet op de zoekmachinevriendelijkheid van de website. Door het verbeteren van content, techniek en de user experience zal J.P. Beemsterboer in de toekomst nog beter vindbaar worden. Sinds de nieuwe corporate website live staat, is het online marketingteam dagelijks met het online succes van J.P. Beemsterboer bezig.

De resultaten

J.P. Beemsterboer heeft nu een nieuwe conversiegerichte corporate website, die voldoet aan alle standaarden van dit moment en geschikt is voor e-Marketing doeleinden.

Om het aantal aanvragen te verhogen is bluedesk bezig met diverse SEO werkzaamheden om de website van J.P. Beemsterboer beter vindbaar te maken voor de doelgroep in Google. Deze werkzaamheden zijn nodig gezien de hoge concurrentie binnen deze wereldwijde markt. Er zijn een aantal zoekwoorden afgesproken met de bijbehorende doelstellingen, waardoor er gericht kan worden gewerkt aan het gewenste resultaat.

Sinds de start van het SEO abonnement zijn er al enkele zoekwoorden gestegen tot een top 5 positie binnen Google, waarvan er 2 op de eerste plek staan.

J.P. Beemsterboer
Naar boven