Warmte
service

Online marketing

Diverse gepersonaliseerde en gesegmenteerde e-mailmarketing en SEA activiteiten.

Over Warmteservice

Met 52 vestigingen in Nederland is Warmteservice de marktleider op het gebied van levering van verwarming, sanitair, dakbedekking en installatiemateriaal tegen vaste lage prijzen. Hierbij levert het online verkopen aan afnemers een substantiële bijdrage aan de ontwikkeling van Warmteservice en wordt dit steeds meer het speerpunt van de business ontwikkeling.

bluedesk ondersteunt marktleider Warmteservice met diverse gepersonaliseerde en gesegmenteerde e-mailmarketing en SEA activiteiten.

E-mail
marketing

Voor de e-mailmarketing activiteiten voor Warmteservice gebruikt bluedesk de marketingsoftware van partner Copernica. Copernica is een gebruiksvriendelijke oplossing voor nieuwsbrieven en automatische campagnes met e-mail, landingspagina’s en SMS.

bluedesk verzorgde de inrichting van het Copernica platform, design en templating voor:

 servicemailings
 B2C nieuwsbrieven
 B2B nieuwsbrieven
 Actiematige mailings

SEA activiteiten

Voor Warmterservice verzorgt bluedesk banners in vele verschillende formaten. Deze worden ingezet bij de SEA activiteiten van Warmteservice. Doel van de banners is om het door klikpercentage naar de website te verhogen.

Daarnaast levert bluedesk in nauw overleg de (product)banners voor de website van Warmteservice zodat de aanbiedingen op verschillende pagina’s goed onder de aandacht komen.

Naar boven