.png&x=-6&y=4&Crop=7&Format=webp&Quality=90&Compression=80&Width=2000)
2 jaar bluedesk AI hub: twee jaar slim, snel en toekomstgericht
__________
bluedesk viert de het 2 jarige bestaan van het bludesk AI-Hub! Een mooie mijlpaal waarin we terugkijken op twee jaar ontwikkeling, innovatie en impact én waarin we vooruitblikken naar nieuwe kansen in de wereld van e-commerce, data en kunstmatige intelligentie.
Van ambitie naar realiteit
__________
Twee jaar geleden zagen we bij bluedesk dat AI echt the next big thing was en richtte we de AI-Hub op. Een plek waar kennis, tooling en vooruitdenken samenkomen om onze klanten écht nog veel verder te brengen. Dankzij bewezen e-commerceervaring konden we direct vooruit.
Vanaf dag één lag de focus op drie kerngebieden:
Automatisering & efficiëntie: AI inzetten om werkprocessen te versnellen en fouten te verminderen.
Data-gedreven klantbeleving: betere inzichten, persoonlijkere ervaringen.
Innovatiekracht: samen nieuwe mogelijkheden creëren, niet alleen volgen.


Onze successen in vogelvlucht
__________
In de afgelopen twee jaar heeft de AI-Hub concrete resultaten geboekt:
Diverse klanten geholpen met AI-gestuurde productinformatie- verrijking en PIM-integratie.
Automatiseringsprojecten gerealiseerd die de operationele last verlagen én klanten sneller helpen.
Experimenten en pilots op het gebied van visual search, chatbots en recommendation engines succesvol opgeleverd.
Een team opgebouwd van AI-specialisten
What's next?
__________
De komende tijd zetten we de volgende stappen:
Samenwerkingen: Met technologie-partners en kennisinstellingen bouwen we aan state-of-the-art tooling en praktijkcases. Denk bijvoorbeeld aan onze AI-Calling agents
Verduurzaming & ethiek: AI verantwoord toepassen, met oog voor privacy, bias en de impact op werkprocessen. Wel is dit afwachten op wat de overheid voor regels gaat meegeven aan het gebruik van AI.
.png&x=0&y=-2&Crop=7&Format=webp&Quality=90&Compression=80&Width=2000)
.png)







