ROBIN HQ partner

ROBIN is een online klantenservice dashboard dat je eenvoudig kan helpen om snellere en betere klantenservice te verlenen in minder tijd. Als ROBIN HQ partner kunnen wij je alles vertellen over de voordelen die ROBIN jouw te bieden heeft.

Uit onderzoek is gebleken dat meer dan 83% van de consumenten tijdens een online koopervaring een vorm van support nodig heeft. Ruim 48% breekt een transactie af als vragen niet snel beantwoord worden. Dit zijn cijfers die je als webshop eigenaar niet wilt hebben. Via ROBIN heb je live contact en worden je klanten nog tijdens het bestelproces door een verkoper geholpen.

RobinHQ logo

Snelle en persoonlijke service

Met ROBIN nodig je de shoppers op het juiste moment, met de juiste boodschap, uit voor een conversatie. ROBIN breng je in staat om direct betere, snellere en persoonlijkere service te verlenen aan je klanten. Je kunt niet alleen je klanten snel en adequaat te woord staan maar je kunt de klant ook daadwerkelijk verder helpen.

Middels de persoonlijk service zorg je niet alleen voor een hogere klanttevredenheid maar ook hogere conversies en meer sales.  ROBIN software bied je een stevig fundament om klanttevredenheid efficiënt te kunnen managen. Samen met ROBIN helpen wij je monitoren, analyseren en optimaliseren om goed in te kunnen spelen op het gedrag van je klanten.

Klanten pro-actief benaderen

Met ROBIN kunnen de klantgegevens goed in kaart worden gebracht en efficiënt  worden gemanaged. Alle klant conversaties, uit alle kanalen, in één centraal dashboard, verrijkt met e-Commerce data, klanttevredenheids-meting, interne live chat en reporting.

Met ROBIN kun je de klant pro-actief benaderen en maak je de online service net zo snel en persoonlijk als in een winkel. Met ROBIN zet je de klant centraal en wilt de klant persoonlijk benaderen. Daarom kun je de mensen achter de chat laten zien én de klant op verschillende momenten, met een afgestemde boodschap, benaderen.

Eenvoudige implementatie

Samen met ROBIN kijken we naar de propositie van je merk. We bespreken hierin onder andere de uitstraling, doelstellingen, ambities en uitdagingen. Na een grondig onderzoek vertellen we je precies wat de potentie is van je business case en hoe we de vele mogelijkheden van ROBIN het beste in kunnen zetten.

BLUEDESK ALS ROBIN HQ PARTNER

Alle kanalen in één centraal dashboard
Stap proactief op shoppers af!
Alle klant- & e-Commerce data bij elkaar
Meet eenvoudig de knelpunten
Direct inzicht in de actuele stand van zaken
Weet waar je klant naar kijkt

Neem contact met ons op


Wil je meer weten over de ROBIN chatfunctie? Laat dan je gegevens achter en één van onze specialisten neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Of bel direct +31 (0)72 5200310