• E-commerce specialist
  • PIM specialist
  • Meer dan 24 jaar ervaring

CONVERSIE OPTIMALISATIE

Neem contact op

CONVERSIE OPTIMALISATIE

Je wilt snel online resultaten behalen? Je bezoek is er, maar de conversie blijft achter? Je bestaande conversiepercentage is niet naar wens? Dan bent je op zoek naar een specialist in conversie optimalisatie. Bluedesk is hierbij jouw partner.

PLAN EEN WORKSHOP

Conversie optimalisatie

Conversie specialisten van Bluedesk

TESTEN EN ADVISERING

Bluedesk streeft ernaar om, middels de conversie optimalisatie dienst, de conversie te verhogen op je e-Commerce platform en/of website. Onze conversie specialisten kunnen je, na een goede en intensieve testperiode, goede adviezen geven om de conversie te verhogen.

A/B testen VWO

Data, kennis en ervaring

FOCUS OP RESULTAAT

Het trekken van relevante bezoekers is belangrijk, maar nog belangrijker is de daadwerkelijke conversie. Daarom kijken onze conversie specialisten naar mogelijke verbeterpunten in uw website of webshop. Zo halen we het meest optimale resultaat voor u.

 

Onze conversiespecialisten zullen op basis van data, eigen kennis en ervaring een aantal aandachtspunten aankaarten die interessant zijn om te testen. De aandachtspunten van onze conversiespecialisten worden uiteindelijk uitgebreid getest met Visual Website Optimizer of Optimizely.

Vrijblijvend een Quickscan

WILT U ALLES WETEN OVER CONVERSIEOPTIMALISATIE?

Haal het maximale uit jouw online platform met online conversie optimalisatie. Door de website te optimaliseren bedien je de klant optimaal en verhoog je het conversiepercentage. Benieuwd hoe we dat voor jou kunnen doen?

Alles weten over CRO?
Conversie optimalisatie

De CRO dienst van Bluedesk

DOELTREFFENDE AANPAK

Visual Website Optimizer en Optimizely zijn gebruiksvriendelijke software tools met ingebouwde testen als: A/B testen, multivariate testen, gedragstesten, heatmaps, gebruiksvriendelijk en omzet tracking en meer. Onze CRO dienst in een notendop:

 

  1. Analyse van de huidige conversie op de website
  2. Hypothese met daarin de mogelijke variaties die getest zullen worden.
  3. Testen van de opgestelde hypothese
  4. Rapportage van de resultaten na afloop van de testperiode
  5. Advies m.b.t. de implementatie van de conversie verbeterpunten
  6. Implementatie van vastgestelde verbeterpunten
     

Na een testperiode worden de resultaten geanalyseerd door onze conversie specialisten en aan je voorgelegd. Hierin wordt een advies gegeven welke conversie verbeterpunten het beste uitgevoerd kunnen worden om het conversiepercentage en de ROI te laten stijgen.

B2C E-commerce - contact

NEEM CONTACT MET ONS OP

Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw (toekomstige) e-Commerce platform? Laat dan je gegevens achter en één van onze specialisten neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.
 

Of bel direct +31 (0)72 5200310

Naar boven
Cookies

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site.