Support

Wij zijn ervan overtuigd dat het bieden van de beste service één van de sleutels tot digitale groei en online succes is. Daarom hebben wij onze supporthelpdesk zo ingericht dat wij adequaat je vragen kunnen beantwoorden en eventuele problemen oplost.

Jira

Klanten van Bluedesk met een supportcontract kunnen rekenen op snelle responstijden en kunnen hun vragen/problemen kwijt in de daarvoor ingerichte Jira omgeving: bluedesk.atlassian.net. Hier kun je zien welke verzoeken open staan, wat de voortgang is en welke zijn opgelost.

E-mail

Klanten van Bluedesk zonder een supportcontract kunnen hun vragen/problemen kwijt door een e-mail te sturen naar info@bluedesk.nl. Een supportmedewerker zal je vragen/problemen inschatten en contact met je opnemen.

Telefonisch

Onze supportafdeling is rechtstreeks per telefoon bereikbaar via telefoonnummer: 072 520 0310. Op werkdagen is onze supportafdeling van 8.30 tot 17.00 uur te bereiken.

Heb je andere vragen?

Verplichte velden zijn met een * aangegeven.